Autor: Redakcia Partner na úrovni
49716

Komentár k článku nestačí alebo Ako ukončiť členstvo na Partner na úrovni?

Zaregistrovali ste sa na Partner na úrovni, vyplnili profil, spoznali ste zaujímavých ľudí a nakoniec ste našli vhodného partnera, či vhodnú partnerku? Chcete sa dozvedieť, ako ukončiť členstvo a čo sa bude diať ďalej? Zhrnuli sme pre Vás najdôležitejšie informácie.

 

Ako vypovedať VIP členstvo

Vaše VIP členstvo máte možnosť ukončiť s výpovednou lehotou 7 dní pred vypršaním zjednanej doby trvania zmluvy.

Výpoveď je písomná, formou emailu (vypoved@partnernaurovni.sk), faxu alebo listu. Adresu a ostatné informácie k výpovedi nájdete v našich Všeobecných podmienkach.

Písomná výpoveď musí obsahovať Vašu e-mailovú adresu registrovanú na Partnernaurovni.sk, aby bola Vaša identifikácia úplne jasná.

 

Ako zmazať Váš profil

Po ukončení VIP členstva sa Váš profil automaticky upraví na úroveň základného členstva. To znamená, že máte naďalej prístup na Partnernaurovni.sk a Váš profil, bez toho aby ste platili poplatky.

Samozrejme môžete kedykoľvek ukončiť aj bezplatné členstvo na Partner na úrovni. V tomto prípade kliknete na záložku Užívateľské konto - Moje členstvo a pod bodom Informácie o mojom profile nájdete odkaz, ktorým sa Váš účet vymaže.

Ak máte akékoľvek pochybnosti, problémy či otázky, neváhajte sa obrátiť na náš zákaznícky servis.

 

Čo sa stane s Vašimi údajmi po zmazaní profilu?

Po zrušení Vášho bezplatného členstva nenávratne zmažeme všetky údaje zadané vo Vašom profile. Top znamená, že ako Vy, tak aj ostatní členovia strácajú prístup k týmto údajom. Skopírujte si preto všetky fotografie a správy, o ktoré by ste neradi prišli, do počítača skôr, ako zmažete svoj profil.

 

Podeľte sa s nami o Váš príbeh

mnoho zamilovaných párov sa stretlo vďaka našej zoznamke. Naše návrhy viedli nielen k šťastnému partnerstvu, ale veľakrát aj k uzavretiu manželstiev a dokonca narodeniu detí. Ak ste aj Vy stretli Vašu lásku pomocou Partner na úrovni, napíšte nám a podeľte sa s nami o Váš príbeh.

 

Napíšte nám na pribehy@partnernaurovni.sk.

 

Navštívte našu poradňu

Aj keď ste práve čerstvo zaľúbení a užívate si šťastný vzťah, nezdráhajte sa občas nahliadnuť na stránky našej Poradne, kde určite nájdete užitočné tipy. Už sa na Vás tešíme!

 

Komentáre pod článkom neslúžia k rušeniu členstva!

Prosím, majte na pamäti, že výpoveď členstva je písomná (formou e-mailu, faxu či listu) a členstvo nie je možné zrušiť prostredníctvom komentára k tomuto článku.

 

 

 

Máte otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@partnernaurovni.sk

Ak máte otázku k členstvu alebo používateľskému kontu, navštívte stránku Zákaznícky servis.
 
Diskusia:

Dobrý deň, chcem vypovedať zmluvu a vrátiť spať peniaze za členstvo, písal som viackrat na zákaznický servis a nikto sa mi neozýva, ako Vas mozem inak kontaktovať? Ďakujem

Dobrý deň pán Peter, náš zákaznícky servis priebežne odpovedá na všetky žiadosti zákazníkov. Skontrolujte si prosím spamový priečinok v emailovej pošte, možno sa odpoveď dostala tam. Ak ju aj napriek tomu nebudete môcť nájsť pripomeňte prosím svoju žiadosť na http://www.partnernaurovni.sk/zakaznicky-servis. S pozdravom Váš tím Partner na úrovni

chcem zrusit svoj profil

Dobrý deň, chcem sa opýtať. Asi pred mesiacom som kamarátke vytvárala profil na Partner na úrovni VIP členka na tri mesiace na mail: m.puchonova1965@gmail.com. Naše kamarátstvo ale skončilo a mne bude po troch mesiacoch znova stiahnutý poplatok z môjho osobného účtu v Tatra banke č.u.: 2911925329/1100 za VIP členstvo. Chcela by som Vás poprosiť o pomoc ako postupovať pri zrušení aby platba neodchádzala z môjho účtu každé tri mesiace. A chcem dodržať lehoty zrušenia, vypovedania VIP členstva. Poraďte mi prosím Vás. Ďakujem za spätnú reakciu Uríková

Dobrý deň pani Uhríková, obráťte sa prosím na náš zákaznícky servis, ktorý Vám s týmto problémum veľmi rád pomôže. http://www.partnernaurovni.sk/zakaznicky-servis S pozdravom Váš tím Partner na úrovni

uz nemam zaujem tu byt

Dobrý deň,chcem sa utvrdiť,že dnešným dňom mi končí bezplatné VIP členstvo na vašej zoznamke.Ďakujem.

Dobrý deň pani Emília, na základe komentára pod článkom nemôžeme preveriť stav Vášho členstva. Je teda nutné, aby ste sa obrátili na Zákaznícky servis (http://www.partnernaurovni.sk/zakaznicky-servis), ktorý potvrdí, či je Vaše členstvo aktívne. S pozdravom, Váš tím Partner na úrovni

Zdravím Vás Zaregistroval som sa ku Vám,ale predsa som si to rozmyslel a chcel som vymazať svoj profil. Držal som sa Vašich pokynov,ale pýta heslo,čo zase pri registrácii nebolo treba zadať.Keď som chcel nové heslo na vstup,tak zase dal len link a po stlačení zase len pýtalo heslo. Je to začarovaný kruh a nechcem už Vašu stránku. Zrušte mi členstvo,alebo korektne vysvetlite ako to treba a ako sa dostanem k heslu,ktoré Váš systém pri registrácii ani nepýtal odomňa. Ďakujem

Dobrý deň, s problémom sa prosím obráťte na náš Zákaznícky servis (http://www.partnernaurovni.sk/zakaznicky-servis). Tu budú vedieť zistiť, kde nastal problém a pomôžu Vám ho vyriešiť. S pozdravom, Váš tím Partner na úrovni

Pages