Profilová fotografia - poskytne používateľom prvý vizuálny dojem. Tu sa dozviete, na čo by ste si mali dávať pri výbere Vašej fotografie pozor a čo naopak prispeje k pozitívnemu dojmu…
Pri hľadaní partnerov na internete záleží vždy na prvom dojme, ktorý zanecháte na ostatných – ak je Váš profil pútavý a zaujímavý, nemusíte sa obávať, že Vás nikto nekontaktuje. Ak sú Vaše informácie príliš strohé a všedné, rozhodne sa návšteva Vášho profilu pravdepodobne pokračovať ďalej v prezeraní navrhnutých partnerov. Ako teda užívateľa zaujať? Ukážte, kto ste a prečo sa oplatí kontaktovať práve Vás!
Upozornite na seba svojím profilom, naše štyri základné tipy Vám k tomu pomôžu:
1. Vyplňte kompletne svoj profil už od začiatku
Voľné polia určené na písanie textu Vám umožňujú predstaviť sa v tom najlepšom svetle. Využite túto jednoduchú šancu ako zaujať, napríklad odpoveďami na otázky v profile.
Introvertné osoby majú šancu možno v skutočnom živote, ale v online svete sa im introverzia neoplatí. Vďaka Vášmu osobnému textu dostanú používatelia informácie o Vašej povahe priamo Vašimi slovami.
Len podľa Vášho písomného prejavu dokáže návštevník Vášho profilu určiť, či k Vám cíti sympatie. Pokiaľ Váš profil neobsahuje žiadny text, nemajú ostatní členovia šancu posúdiť, či sa k nim naozaj hodíte, alebo nie.
2. Skúste zaujať svojimi odpoveďami
Podrobné odpovede na otázky týkajúce sa záujmov, životných predstáv a prianí sú účinným prostriedkom, ako zaujať. Dajte možnosť záujemcom porovnať Vaše predstavy a záujmy, aby mohli posúdiť, či by ste mohli byť ich potenciálnym partnerom.
Tu Vám ponúkame dva príklady odpovedí na porovnanie:
a) Šport, cestovanie
b) Som veľmi aktívny a milujem prechádzky v prírode. Hrám volejbal, chodím plávať, behám a jazdím na koni. Napriek tomu s potešením siahnem aj po dobrom románe a dokážem si užívať pokojných, voľných dní. Milujem cestovanie, spoznávanie nových krajín a kultúr.
Odpoveď a) nedokáže rozprúdiť fantáziu u čitateľa. Odpovede sú tak jednoduché, že nevzbudzujú žiadny záujem.
Odpoveď b) je viac obsiahla a povzbudzuje k väčšiemu záujmu. Čitateľ si dokáže predstaviť, ako s danou osobou navštevuje cudzie krajiny, jazdí na koni alebo len v pokoji odpočíva na terase. Táto odpoveď ponúka určité body, ktoré uľahčia záujemcom prvý kontakt.
Zanechajte u čitateľa dobrý dojem a vyhnite sa písaniu obyčajných kľúčových slov. Tiež venujte pozornosť radám, čomu by ste sa mali vyhnúť pri vyplňovaní osobnostného testu.
3. Vyhnite sa všeobecným odpovediam
Snažte sa vytvoriť ojedinelú charakteristiku Vašej osobnosti a vyhýbajte sa všeobecným odpovediam. Napríklad odpoveď na otázku, akého partnera / akú partnerku by ste si priali, nie je vhodné udávať „dobrého partnera / dobrú partnerku” – takú polovičku si praje každý.
Jedna z najužitočnejších rád pre to, ako zaujať, znie jednoducho: skúste byť konkrétnejší.
Predstavte si potenciálneho partnera pred sebou a pokúste sa dotknutú osobu popísať. Prajete si radšej niekoho, kto sa s Vami zúčastní budúceho maratónu, alebo radšej niekoho, kto sa s potešením vrhne na Vašu prvú spoločnú cestu po Európe? Konkrétne informácie vzbudia väčšiu pozornosť a sú skvelým pomocníkom pre to, ako zaujať.
Nezabudnite, že Váš profil je zrkadlom Vašej osobnosti. Predstavte si, že ho niekto práve číta. Ak máte pocit, že si vďaka nemu dokáže užívateľ predstaviť Vašu osobnosť, tak ste na správnej ceste dostať mnoho kontaktov a spoznať vysnívanú životnú lásku.
4. Udržujte aktuálne a čerstvé informácie
Z času na čas Váš profil aktualizujte. Napríklad tvrdenie, že sa konečne tešíte na jar a kvitnúce stromy, by mohlo znieť v septembri skôr nepatrične. V priebehu hľadania je tiež možné, že ste objavili novú záľubu alebo sa z fajčiara stali nefajčiarom a podobne. Najlepšie je novinky ihneď aktualizovať. Úpravy v profile svedčia o tom, že ste čulým členom, ktorý aktívne hľadá svojho partnera.
Okrem textu Vám k vyvolaniu dobrého dojmu pomôže aj fotografia vo Vašom profile – prečítajte si, ako vybrať správnu profilovú fotografiu.
Máte otázky? Napíšte nám na [email protected].
Ak máte otázku k členstvu alebo používateľskému kontu, navštívte stránku Zákaznícky servis